donderdag 3 januari 2013

SIPS

Side Impact Protection System noemen ze het al sinds jaar en dag bij een bekend Zweeds merk.
Nu wil het toeval dat wij > 20 jaar gebruik maken van dit merk en tot volle tevredenheid.
Ik vraag mij dan wel eens af waarom ik in vredesnaam elke dag weer in mijn Quest tussen het drukke spitsverkeer probeer om meerdere aanslagen op mijn leven te weerstaan.
Terwijl de relatief 10000X veiliger auto veilig op het erf blijft staan.
Gemiddeld 16.000 km/jaar voor de Quest en 6500 km/jaar met de auto.
Ben ik nou een beetje vreemd?
Het zal wel.
De enigste keer dat ik fluitend in de auto rij is met vakantie naar verre oorden en als ik een uitruk moet halen om andere mensen uit de nood te helpen.
Of.....als er meer dan 7 cm. sneeuw ligt.



Voorbeeldje van zijdelinkse protectie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten