maandag 4 maart 2013

Velomobielservice Noord Holland.

Omdat er in Noord Holland al geruime tijd  behoefte is aan een service punt voor Velomobielen ben ik vanaf heden beschikbaar om onderhoud en alle rijwieltechnische reparaties uit te voeren aan je Velomobiel, ook met elektrische problemen kunt je bij mij terecht.

Ik wil uitsluitend originele onderdelen gebruiken omdat deze beproefd zijn en zichzelf reeds bewezen hebben zij worden dan ook betrokken bij Velomobiel.nl uit Dronten.

De "gangbare" onderdelen heb ik in voorraad en anders met twee dagen in huis, uitgangspunt hierbij is zoveel als mogelijk je mobiliteit te garanderen want ik weet als geen ander dat met name woon<>werk gebruikers hier hoge eisen aan stellen.

Ook voor de standaard gemonteerde banden kun je bij mij terecht.

Tarief € 32.00/uur incl. BTW.

Omdat één en ander nog in ontwikkeling is zal ik voorlopig alleen op zaterdag beschikbaar zijn; wanneer daar evt. behoefte aan is ook s'avonds bel of mail even zodat je niet voor niets komt.




Contactgegevens:

Velomobielservice Noord Holland
Paaldijk 171
06-55177184
wfvierbergen@kpnmail.nl
KvK- nummer: 57283486
Paaldijk171
1689WE
Zwaag




15 opmerkingen:

  1. Willem,
    Prima initiatief!.
    Veel succes met je business.
    Groeten,
    Wim
    velomobielonderdelen.nl
    wimschermer.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je nieuwe onderneming Willem.
    Groet,
    Bocycle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. topie! zwaag is iets dichter bij dan dronten vanuit Wormerveer....
    de groene komkommer of de rode tomaat zal vast wel eens "gebruik" maken hiervan....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owww.. zwaag licht bij hoorn... dat is dan weer ee meevaller dacht dat in de noordkop lag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi initiatief willem , succes , ik zal zeker een keer langskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes! Ik verwacht overigens weinig werk voor je, velomobielen zijn zoooo betrouwbaar. Ik weet je te vinden als ik je nodig heb. Nogmaals succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilco, ze zijn oerbetrouwbaar en de onderhoud intervallen zijn ruim bemeten; ik verwacht dan ook geen file in de straat.

      Verwijderen
  7. Succes Willem, Kom zeker een keer langs :) groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Willem,

    Van harte met je onderneming, waar haal je alde ie tijd toch vandaan.


    Succes

    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Matthijs, ja daar heb je een punt; ik ben mijn brandweer activiteiten langzaam aan het afbouwen, deels door de komende regionalisering en ga al een beetje richting 55+ (FLO) dus daar komt dit jaar verschuiving in bovendien zat dit plan al enige jaren in mijn rugzakje; toen Kees begon had ik nog te weinig tijd en heb vorig jaar nadat hij gestopt was bedacht dat ik het stokje wilde overnemen.
    Alleen wanneer was de vraag en die tijd is nu gekomen.
    En je weet het; de liefhebberij gaat voor alles

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Willem. Veel succes gewenst met je onderneming. Ik vond nog twee handige hulpjes, een achteras centreerder, en een opvuller voor de crank. Groeten Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kees, dat komt goed hoe is het met de dynamo van de Camper had ik gelijk? Anders hoor ik het wel.
      Gr.Willem

      Verwijderen
  11. Hallo Willem,
    Mooi man, een vakbroeder erbij, gefeliciteerd met deze stap, denk dat je zaterdagen gauw gevuld zullen worden in het Hollandse landschap, de velomobiel dichtheid is aardig hoog daar, zo niet het hoogst.
    Veel succes.
    Gr. Peter de Rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Willem, altijd makkelijk, een garage om de hoek. Succes ermee en tot ziens !

    Arnold, Hoorn (Risdam-Zuid dus heeeeel dichtbij)

    BeantwoordenVerwijderen