maandag 4 november 2013

Quest 176 gekraakt en gekreukeld

Zo heb je maanden niets te melden en zo kruip je weer achter het toetsenbord.
Vanmorgen om ca. 7.30 ben ik aangereden door een auto toen ik de Oostdijk bij Oosthuizen wilde oversteken vanaf de Hoornse Jaagweg.

De man had mij niet gezien (bosjes, donker en regen) en ramde mij volledig op de linkervoorzijde en wielkast de klap was zo hevig dat ik 180˚ in de rondte zwiepte. Ik mankeer gelukkig niets dus dat valt alles mee.






De Quest heeft het zwaar te verduren gehad en ik hoop maar dat het nog te repareren is anders moeten we afscheid nemen.

7 opmerkingen:

  1. Dat is geen goed nieuws Willem , wel blij dat jij niks mankeert en zo te zien heeft de Quest je aardig beschermd.
    Klusje voor de mannen in Enkhuizen of Dronten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was schikken zeg. Gerrit whatsapte me al gisteravond schok me dood, gelukkig ben jy ongedeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei balen zeg, hoop dat het nog te repareren is en anders is het neem ik aan verzekeringswerk. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alles is te repareren... na mijn crash in hoorn was de fiets er erger aan toe en de heren in dronten hebben deze tiptop opgelapt

      Verwijderen
  4. Hoi Willem,
    Ik ken de plaats heel goed, als ik naar of van Tiny ga of kom passeer ik daar ook vaak, het is en blijft een rot plek maar in donker en met regen is het zeker nog linker. Ik denk hierbij aan de klapper die ik ooit maakte in De Rijp, toen was het frame ook ontzet dus let goed op, zelf zag ik het niet maar Ymte wees me er meteen op. Maar gelukkig ben je zelf ongedeerd net als ik toen maar het werd toen wel een nieuwe Quest waar ik ondertussen al weer ruim 55.000 km mee heb gereden. Sukk6 met het oplossen van dit probleem en we spreken elkaar wel weer.
    Gr.Pé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Willem, gelukkig ben je ongedeerd. Bosjes zijn zo vervelend, hier en daar wil ze graag wegknippen. Hoop dat alles gerepareerd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilco, ja dat is weer even schrikken en relativeren eerst boos dat het gebeurd is, vooral op mezelf dat ik hem niet heb zien aankomen maar een moment later blij dat ikzelf niets mankeer...zelfs geen spierpijn later oid. Gelukkig dat de weg en de banden nat waren waardoor de fiets opzij gedrift is en ik een 90-120˚ omgezwiept ben

      Verwijderen