maandag 5 mei 2014

Huid van de Q708 is weer gaaf oranje en als nieuw.

De Q708 is mooi gerepareerd door Jan Reus en staat weer strak in de lak,  goed van kleur  en glans.
Gelukkig was er alleen wat geschaafde lak maar toch, zelf begin ik er niet aan. Schoenmaker hou je bij je leest zeg ik altijd maar ik ben meer van de mechanische en elektronische techniek.
Een compliment is dan ook op zijn plaats Jan , je bent een Reus met epoxy, carbon en lak!




Alleen de bestikkering op de staart moet nog in orde gemaakt worden, nieuwe letterstikkers zijn onderweg die kan ik zelf vakkundig opplakken.

Ook het oranje tape dat over de naad tussen onderbody en bovenstuk hoort zal ik nog vervangen.
Als dit gedaan is dan is de body weer als nieuw.
Voortaan met wat minder snelheid door verkantelde bochten want dan lig je zomaar ondersteboven.


4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad vakkundig uit Willem! Als nieuw!
    Mooier dan mijn gebroddel........
    Maar toch blij dat ik rij! :-))

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zie je goed Adri Jan woont niet bij jou om de hoek en bij mij wel zowat dus.....

      Verwijderen
  2. gelukkig weer mooie q

    ik eigenlijk op mijn dooie gemakkie rij nooit zo snel door een ( scherpe ) bocht...
    ook heb ik me aangeleerd niet persee 40+ te hoeven rijden, tegenwoordig rij ik kalm door de profincie met een gemakkie va ongeveer 30 á 35 km /h hard zat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was er toch niet gerust om en nadere bestudering van de omstandigheden ter plaatse heeft mij doen inzien dat er meer aan de hand was....door de te hoge snelheid heb ik de bocht te krap aangesneden en ben ik met het linkerwiel over een witte verkeers/verdrijfdruppel in het asfalt gereden.....deze is enigszins (zeker el 4-5 cm) verhoogd tov. de rest van het wegdek en dit, in combinatie met het aflopende wegdek heeft volgens mij de "linkerwiellift" veroorzaakt het ging dan ook zonder waarschuwing ineens snel verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen