zaterdag 26 december 2015

Ruim een jaar verder

Vorig jaar oktober na een ongelukkige val mijn kniebanden ingescheurd, achterste kruisband afgescheurd, meniscus zwaar beschadigd en alle botten van de knie zwaar gekneusd de gehele knie incl. de botten was gevuld met vocht na 6 weken in metalen brace mocht ik de brace afbouwen en langzaam aan voorzichtig meer gaan oefenen en voorzichtig krachttraining.......enfin via diverse in de put momenten of dit ooit nog goed zal komen  flitste het de afgelopen dagen wel door mijn hoofd ik ben nu ruim een jaar verder, kan weer alles doen werk volop, sporten, fietsen, vanaf april weer goedgekeurd voor de uitrukdienst bij Brandweer Hoorn  etc.etc. zo blij als blik of zou het door de kerstgedachte komen dat je dit zo voelt of.........

Drie maanden geleden op mijn ouwedag om diverse redenen van baan veranderd heb bij mijn nieuwe werkgever een prachttijd gehad alleen de "cultuur" is geheel anders dan verwacht en staat me nu al erg tegen; ik wil niet veranderen en ik kan niet verwachten dat zij dit wel doen wat moet ik nu..........na twee weken onzekerheid en een vreselijk rotgevoel kan ik gelukkig terugkomen bij mijn oud werkgever! wel in een iets andere rol maar daar pas ik wel in de cultuur is goed, daar ben ik mee bekend en de onvolkomenheden die voor mij de reden zijn geweest om weg te willen kunnen we hopelijk aan werken......win-win.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Willem,

    Tja, veranderern is niet altijd verbeteren, daar kwam je dan gelukkig nog op tijd achter.
    En wat een geluk dat je dan toch nog bij je oude werkgever terug kon komen!
    Win-win inderdaad, begint je nieuwe jaar alvast goed!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker Adri ik had nog 2 andere sollicitaties lopen na eerste gesprekken wel positief maar dit is beter zo liever et opgeheven hoofd terug dan weer ergens moeten wennen etc.etc. ben blij dat er de laatste jaren weinig, zeg maar zeer weinig jonge aanwas is van truck-technici anders had het misschien heel anders uitgepakt.

      Verwijderen
  2. Hi Willem
    Al met al ga je in ieder geval hoopvol 2016 tegemoet. Hoop dat het je brengt wat je er van verwacht

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik van overtuigd Peter er is de laatste twee maanden best veel twijfel binnengeslopen en dat ligt niet in mijn aard. Ben gewend snel te beslissen en standvastig te werken dit heeft tot nu toe altijd positief gewerkt en daar gaan we dus vanaf nu mee door.

      Verwijderen
  3. Wens ik je alvast een heel fijne voortzetting bij je oude werkgever in 2016. En kom ik je misschien weer eens tegen op mijn route :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Arnold ik hoop dat jij ook weer snel aan de bak kunt.

      Verwijderen