maandag 7 maart 2016

Nat, koud, moe maar voldaan

Vanmorgen een flink ritje gemaakt met de terreinfiets (Stevens M8) voorzien van Kojaks,  op de Markermeerdijk was het zowaar druk met racefietsen en ik schroom er niet voor om aan te haken met zo'n groepje eenieder doet zijn werk, ik dus ook de mannen kijken wel opzij van......wat is dit nu, een mountainbike die mij inhaalt?? Ja wen er maar aan.

Buitenblad zit een 50er op , binnen een 46er en achteraan een pion 11-21 bovendien weegt het geheel nauwelijks 8 kg, snelle wielen erin dus de moraal is hoog.
Het was goed weer en er zat veel zuurstof (dus weinig vocht ) in de lucht dus.....voelde enorm goed en kon lange kopbeurten pakken.

Bij Enkhuizen wilde ik door naar Andijk en zo binnendoor weer terug naar Zwaag en het groepje ging koffie drinken bij het stationsrestaurant in Enkhuizen, ik moest dus alleen door maar dat was geen probleem...de laatste 10 kilometer beetje gefreewheeld op binnenblad en toch nog een nat pak gehaald.
Was weer eens een goede training met de mond en kont open!

2 opmerkingen:

  1. Mooi Willem! Zeker die laatste opmerking doet me weer helemaal terug denken aan de wedstrijden in België, daar reed ik ook vaak een hele wedstrijd met m'n hol open.......

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je reed vast met een grote glimlach...

    BeantwoordenVerwijderen